FAQS
Kundeservice
Hvad er dine kundeservicetid?
Vi er på kontoret og svarer på kundeforespørgsler hver mandag til fredag fra kl. 9 til 17, undtagen for nationale helligdage. Vi svarer dog ikke på forespørgsler i weekenden. Selvom dette kan forsinke tidslinjen for dit svar, kan du være sikker på, at det ikke vil påvirke kvaliteten af din tjeneste eller vores forpligtelse til at ære vores garantier eller refusionspolitikker, som vil blive betragtet som aktiv fra datoen for din opsøgende (ikke vores svar).
Hvad er de bedste måder at nå dig på?
Jeg rakte ud med et problem eller spørgsmål, og jeg har ikke hørt tilbage endnu. Hvad giver?
Vores team arbejder hårdt for at svare på alle forespørgsler så hurtigt som muligt. Vi er stolte af den bedste kundeservice i branchen. Når det er sagt, er vi en lille virksomhed, der drives af ydmyge mennesker, der kun kan arbejde så mange timer om dagen; Derfor undskylder vi, hvis vi ikke er i stand til at give et øjeblikkeligt svar, være sikker på, at vi arbejder på at komme tilbage til dig så hurtigt som muligt.
Tilbyder du en garanti?
Alle ISOtunes Produkter leveres med en 1-årig begrænset garanti. Vores begrænsede garanti betyder, at vi erstatter dit produkt gratis (inklusive forsendelse) inden for den afslørede periode for din oprindelige købsdato, hvis produktet ikke længere fungerer på grund af produktionsdefekter.
Hvis du mener, at dit produkt kan være defekt, skal du kontakte os så hurtigt som muligt for at fortælle os det. Vi overvejer din garantianmodning aktiv fra datoen for din opsøgning.
Tilbyder du en pengene-tilbage-garanti?
Ja! Vi er glade for, at du spurgte. Alle produkter, der er købt direkte fra ISOtunes..EU kommer med en 30-dages pengene tilbage-garanti. Hvis du ikke kan lide produktet af en eller anden grund, skal du bare fortælle os det, og vi hjælper dig med at sortere afkastet så hurtigt som muligt.
Levering og retur
Hvornår sendes min ordre?
Vi pakker og sender ordrer hver mandag til fredag bortset fra nationale helligdage. Vi pakker dog ikke ordrer på lørdag eller søndag.
Bemærk:
Hvis din ordre er placeret kl. 13 på CET på en ugedag, pakkes den og sendes samme dag.
Hvis din ordre er placeret efter kl. 14 CET på en ugedag, en weekend eller på en national ferie, bliver din ordre pakket og sendt den næste arbejdsdag.
Når din ordre er sendt, modtager du en forsendelsesbekræftelse sammen med sporingsdetaljer til den e -mail -adresse, du har angivet under din ordre.
Hvor lang tid tager det at få min ordre?
Tillad 48 timer at behandle alle ordrer modtaget op til kl. 14 CET tid. Vi vil gøre vores bedste for at vælge og pakke tidligere end det, men desværre er det ikke altid muligt. For leverancer inden for EU, lad 5 arbejdsdage for leveringen nå dig.
Sendes du internationalt?
Ja! Europæiske ordrer sendes fra vores lager i Tyskland og kan bestilles fra det europæiske websted.
Bemærk: Ordrer, der sendes uden for Det Forenede Kongerige, er underlagt regelmæssige told og gebyrer, der opkræves af destinationslandet. Da vi ikke sporer eller opkræver disse skatter selv, er det kundens ansvar at betale dem.
Hvis du ikke er i Storbritannien eller EU, er det bedst at købe på vores nordamerikanske websted, ISOtunes.com. Forsendelsesomkostninger til din placering beregnes ved kassen baseret på størrelsen og vægten af din ordre.
Hvad er din garantipolitik?
For at begynde retur- eller udskiftningsprocessen skal du først kontakte os. Gør dette via e -mail på uk-eurosupport@isotunesaudio.com
Vi vil svare på e -mails og returneringsanmodninger inden for 1 arbejdsdag. Når returgodkendelsen er bekræftet, giver vi dig de krævede trin til at afslutte dit afkast.
ISOtunes® Produkter leveres med en 1-års garanti mod defekter i materiale og udførelse. Garantien dækker ikke skader ved misbrug, misbrug eller uautoriserede ændringer. Vi leverer en gratis udveksling for kunder, der oplever mangelfulde produkter inden for 12 måneder efter købet.
Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, så fortæl os det inden for 30 dage efter køb, og vi giver en fuld refusion. Elementer skal returneres i deres oprindelige tilstand, komplet med alle emballage og komponenter. Se kontaktoplysninger ovenfor for afkast, refusion og udveksling.
Apparel & merch varer er ikke under garanti og er ikke berettigede til afkast. Kun varer, der er købt direkte fra ISOtunes.Co.uk kan returneres til ISOtunes. ISOtunes Produkter, der er købt gennem andre detailhandlere, skal returneres i overensstemmelse med deres respektive afkast og tilbagebetalingspolitik.
Kontakt os på uk-eurosupport@isotunesaudio.com med spørgsmål vedrørende vores garanti eller returpolitik.
Produktstøtte
Jeg har problemer med Bluetooth -forbindelser. Hvad skal jeg gøre?
Besøg vores Bluetooth Fejlfinding Hjælpsside. Hvis du har prøvet vores tip og din Bluetooth -forbindelse stadig ikke er forbedret, er det muligt, at dit produkt er defekt.
Hvis du mener, at dit produkt kan være defekt, skal du kontakte os så hurtigt som muligt for at fortælle os det.
Vi kan nås mandag til fredag kl. 9 til 17 uk-eurosupport@isotunesaudio.com. Vi vil svare på e -mail -forespørgsler så hurtigt som muligt inden for 1 arbejdsdag.
Hvordan opkræver jeg mine hovedtelefoner?
Alle ISOtunes Produkter leveres med et opladningskabel, så de kan genoplades, uanset hvor du har adgang til en USB -port, f.eks. Gennem en computer, stikkontakt eller adapter.
Efter at have tilsluttet USB -enden til en USB -port, skal du finde opladningsporten på batterimodulet på din ISOtunes Produkt, fjern sikkerhedsklappen, og indsæt den anden ende i opladningsporten. Lyset på dit batterimodul bliver rødt for at indikere, at produktet oplades, og det bliver blåt, når opladningen er afsluttet.
Bemærk dog: ikke genoplade din ISOtunes Produkt ved hjælp af en "høj effekt" eller "hurtig" adapter eller strømkilde over 5V eller 2 ampere. Dette kan kortslutte produktet og skabe en defekt.
Andre mennesker kan ikke høre mig i telefonen. Hvad laver jeg forkert?
ISOtunes Mikrofoner er designet specifikt til at blokere for stabil tilstand af baggrundsstøj og derved muliggøre telefonopkald i mange høje miljøer, såsom med vakuum, motorer, maskiner eller sav, der kører i baggrunden.
Imidlertid, ISOtunes Mikrofoner er ikke designet til at eliminere påvirkningslyde, såsom pistolskud, så disse vil stadig komme gennem højt og tydeligt på opkald og vil sandsynligvis gøre samtaler vanskelige.
En generel markør til stigende opkaldskvalitet: Sørg for, at kontrolmodulet (som huser mikrofonen) ikke er gemt på bagsiden af dit hoved, men snarere under dit højre øre eller på anden måde ikke blokeres for adgang til din mund.
Hvordan får jeg min ISOtunes Produkt i parringstilstand?
Tryk på og hold tænd / sluk -knappen, indtil du ser indikatorlyset på kontrolmodulet blinkende rødt og blåt. Dette betyder, at dit produkt er i parringstilstand.
Hvorfor hører jeg stadig uden for støj?
Et par ting kan muligvis få dig til stadig at høre støj udenfor, når du bærer ISOtunes hørebeskyttelse.
1. du købte et produkt med Aware Technology™. Aware Technology™ Forstærk målrettet støj udenfor, svarende til et høreapparat, for at forbedre din Situationsbevidsthed og sikkerhed. Du kan vende dig Aware Technology™ off ved at finde Aware Volumenknapper og tryk på “-”, indtil du hører et bip.
2. Du har brug for en større ørestørrelse. ISOtunes Trilogy ™ Eartips blokerer støj med varmeaktiveret polyurethanskum. Dette skum skal udfylde din øregang fuldt ud for at blokere den optimale mængde støj. Den rigtige størrelse EARTIP skal:
- Føl dig tæt, men ikke smertefuld
- Bliv let i dit øre
- blokere den største mængde støj
3. Du har silikone -øretips. ISOtunes Produkter leveres med dobbelt- eller tredobbelt flangesilikone øretips til afslappet lytning. Disse øretips bør ikke bruges til at blokere støj i høje miljøer. Brug i stedet den angivne ISOtunes Trilogy ™ skum øretips.
4. du oplever Støjisolering, ikke støjdæmpning. Alle ISOtunes Produkter bruger støjisolering til passivt at blokere støj. På dette tidspunkt, ISOtunes sælger ikke noget produkt med aktiv støjdæmpningsteknologi.
Jeg har andre produktproblemer. Hvad skal jeg gøre?
Gå til vores Produktstøtte side og vælg dit produkt, der skal føres til en teknisk supportside specifikt til dette produkt.
Certificeringer
Hvad er en Single Number Rating (SNR)?
Single Number Rating (SNR) er en metode, der bruges til at indikere niveauet for støjreduktion leveret af hørebeskyttere. De SNR er en enkelt værdi, der repræsenterer den gennemsnitlige mængde støjreduktion, som hørebeskyttere leverer på tværs af en række forskellige frekvenser. De SNR værdi udtrykkes i decibel (db), og jo højere er SNR værdi, jo større er mængden af støjreduktion leveret af hørebeskyttere. For eksempel, hvis et par hørebeskyttere har en SNR På 30 dB ville de reducere det samlede støjniveau med et gennemsnit på 30 dB.
Hvad certificeringer gør ISOtunes møde?
Til hørebeskyttelse, ISOtunes I Europa testes og godkendes i overensstemmelse med EN 352 -specifikationer. Derudover ISOtunes Safemax -teknologi indbygget i hvert produkt sikrer en maksimal volumenudgang på 82 dB, et identificeret niveau af sikker lydeksponering gennem en arbejdsdag. Som sådan, alt sammen ISOtunes Produkter opfylder krav, der skal bruges som hørebeskyttere på arbejdspladsen.
Ud over hørebeskyttelse, alle ISOtunes Produkter testes til IEC Standard 60529 for internationale beskyttelsesmarkeringer, der vurderer graden af beskyttelse leveret af mekaniske kabinetter og elektriske indkapslinger mod indtrængen, støv, utilsigtet kontakt og vand.
Brug på arbejdspladsen
Er ISOtunes Godkendt til brug på min arbejdsplads?
Alle ISOtunes Produkter testes i EN 352 hørebeskyttelsesstandarder og udstedes i overensstemmelse med enkeltnummer (SNRS) i overensstemmelse hermed. Mød både hørebeskyttelses- og høringsbevaringsstandarder for en hel dag med brug på arbejdspladsen.
Når det er sagt, kan hver arbejdsplads have sine egne specifikke regler og begrænsninger for, hvad høreapparatanordninger kan, ikke eller skal bruges til at sikre forebyggelse af høretab. For de fleste faciliteter er det vigtigste krav, at Single Number Rating for enhederne er tilstrækkeligt.
Hvis du er usikker, skal du blot bede din manager eller virksomhedens sikkerhedsembedsmand om at afgøre, om ISOtunes Produkter er egnede til din arbejdsplads. Og når du bruger ISOtunes Produkter, overhold venligst de regler, der er fastlagt af dit ansættelsessted.
Kontakt os Hvis du gerne vil have flere oplysninger om at få ISOtunes godkendt til din arbejdsplads.
Er der nogen miljøer, hvor det ikke er sikkert at bruge ISOtunes produkter?
ISOtunes Produkter gør et fremragende stykke arbejde med at blokere støj udenfor. Som sådan bør de ikke bruges i miljøer, hvor brugere skal være fuldt ud opmærksomme på deres omgivelser af personlige sikkerhedsmæssige årsager. For eksempel anbefaler vi ikke at bruge dem, mens vi kører en bil eller kører på en motorcykel. Tilsvarende anbefaler vi dem ikke til brug, når vi kører på en cykel udenfor. Brugeren er alene ansvarlig for at sikre det ISOtunes Produkter bruges kun i sikre miljøer.
Aware Technology™
Kan jeg tage telefonopkald, når jeg bruger Aware Technology™?
Ja. Alle produkter med Aware Technology™ Har evnen til at foretage telefonopkald ved hjælp af støjisolerende mikrofoner.
Er statisk eller hvid støj normal med Aware produkter?
Det afhænger. Aware Technology™ forstærker uden for lyde gennem omni-retningsmæssige mikrofoner. Hvis du hører statisk eller hvid støj, Aware Technology™ forstærker det sandsynligvis fra dine omgivelser. Dette betragtes som normalt. Som med de fleste høreapparater eller enhancere, kan det tage tid for dig at tilpasse dig den forbedrede lyd.
Vi foreslår, at du tester produktet med Aware Technology™ slukket. For at gøre det, skal du finde Aware knapper og tryk på “-” -knappen, indtil du hører et bip. Hvis du stadig hører statisk støj, betragter vi dette som en produktdefekt, og du skal Kontakt vores kundeserviceteam til støtte.
Hvad er forskellen mellem Tactical Sound Control™ og Aware Technology™?
ISOtunes produkter med Aware Technology™ og ISOtunes Sportprodukter med Tactical Sound Control™ er begge gode til håndtering af høje impulslyde. Selvom de ser og fungerer meget på lignende måde, er de lyde og miljøer, de er bygget til at håndtere, meget unikke.
ISOtunes Sportprodukter er med vilje bygget til at beskytte skydevåbenbrugere mod skudstøj. ISOtunes produkter med Aware Technology™ er bygget til at beskytte dem, der bruger værktøjer og højt udstyr mod impulslyde (neglepistoler, hammere osv.).
Hvornår skal jeg bruge Aware Technology™?
Aware Technology™ er fantastisk til kommunikation i sporadisk høje miljøer. Lyde som neglepistoler og hammere vil blive blokeret af Awre Technology ™, mens sikre miljølyde vil blive forstærket. Aware Technology™ er især nyttigt i miljøer, hvor forbedret situationsbevidsthed er nødvendig.
Aware Technology™ er ikke velegnet til konsekvent høje miljøer. Når den udsættes for stabil tilstand støj over 79dB, Aware Technology™ blokerer passivt al udefra lyd, der ligner en standard høringsbeskytter. Aware Technology™ vil ikke forstærke støj uden for støj, før den stabile stats-støj slutter eller falder under 79 dB. I disse tilfælde anbefaler vi at dreje Aware Technology™ helt slukket, indtil du er færdig med at arbejde i det miljø.